יום שבת, 20 במרץ 2010

כל המידע אודות אופניים חשמליים

בזמן האחרון מתי שאופניים חשמליים מותרים במדינת פורטוגל, עדיף לשקול מבדקה זו להתנייד בדרך החסכונית והירוקה הזו. כדי למנוע זהום אוויר צריך להמשיך את המגמה הירוקה באוניברסום ולהתנייד על-ידי אופניים חשמליים, לדעתי. על אף זה שאופניים חשמליות נתפשות כמעט תמיד ככלי תחבורה איטי, יש בזמן האחרון אופניים המסוגלות לבוא ל45 קמ"ש בקלות. על מנת להקטין את הצפיפות והעומס בכבישים, הומצאו האופניים החשמליים שאף אינם מצריכים בעקרון רשיון או טסט מסוים.אין ספק שאופניים חשמליים זו האלטרנטיבה הכי טובה לנסיעה בעיר בשנים האחרונות.

הואיל ויש אנשים המרבים לגרוס שהחניה בת"א היא כמובן בלתי נסבלת, יש לקחת בחשבון לזוז על-ידי אופניים חשמליים בת"א ובערים מרכזיות שונות. כתוצאה מעומס התנועה ללא ספק ומהכסף הרב שמתבזבז בדרכים, אופניים חשמליות היא דרך אולטימטיבית לנוע בכבישי ארץ ישראל.אומנם לא מתבקש רשיון, אך כדאי לשים קסדה ומגנים. אלא גלגל קדמי ובנוסף לו בקר מהירות בלמים ידית האצה וכו', ערכת אופניים חשמליים אינה בעקרון אופניים שלמות. בשביל שלא יבזזו אתכם, קריטי לעשות בדק שוק בביקורתיות ולבחון היטב את החנויות והמוכרים.

על פי מה שאני יודע בחינה מעמיקה של השוק ואף לדסקס עם חברים שביצעו קניה ערכה הם דברים שיעזורו לכם לבצע את הקניה הטובה ביותר של ערכת אופניים חשמליים.כמו שנכתב לפני כן, אופניים חשמליות היא דרך פשוטה ואידיאלית מבדיקה פיננסית וסביבתית להתנייע בכבישים. כתוצאה מאישור החוק החדש, אין ספק שמעכשיו נראה צימצום של הצפיפות בכבישים ואולי אף של תאונות.מהצד האחד, החוק עוזר לגברים ונשים למצוא את האלטרנטיבה הסבירה ביותר למכונית.עם זאת אך למעשה, צעירים מעל גיל 14 מצטרפים עכשיו לתנועה בכבישים והדבר יכול להיות בלי ספק מסוכן. שמרו על עצמכם ובהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה