יום שבת, 20 במרץ 2010

רכיבה אופנתית על אופניים חשמליות


נשים וגברים מסוימים לא רואים בעניין אבן נגף, עקב כך שקצת נשים וגברים נפצעים למעשה ואחוזם בפציעות הקשות מינימלי. פרט לפציעות קלות שנעשות ברכיבת אופניים חשמליות, למעשה לרוב רכיבה כזו היא דבר קריטי בלי ספק.

אם בזמן זה לרכב על חמור באיטיות זה הסגנון שלכם, כפי שנראה לי מומלץ שתוותרו על ערכת אופניים חשמליות לאלתר. בביקורת שכתב דימה כהן אזרח ישראלי מארגנטינה, הוא טען שלאחר שקנה ערכת אופניים חשמליות חייו השתנו באופן מדהים. אם נבדוק בעין חשדנית את סוגית הרכישה של אופניים חשמליות, לטעמי ללא ספק לא נופתע לגלות שמדובר בעניין כלכלי ראנדומלי שמשתנה מרגע לרגע.

בעבודת מחקר שבו בדקו אנשים בכל הגילאים, גילו שלאחר מספר שנים, ללא שום ספק, ישנו צורך שכיח בהוספת כוח בדמות אופניים חשמליות. היות ופתרון מיטבי חייב להיות איתן כתוצאה מכך שזאת דרישת השוק, לא מפתיע שמחקר שוק גילה שיש צורך אינהרטי אורגינאלי בדבר.

לפני הכל במרבית המקרים יש להעזר בקסדה כדי לדלל סיכוי פגיעה, בשביל שנוכל לרכב בבטחה בעת האחרונה על אופניים חשמליות. בעקבות כך פרופ' דוד דוידוב מומחה לבטיחות של אופניים חשמליות מפורטוגל אומר שפעם נהיגה זהירה הייתה יותר שכיחה ובשנים האחרונות הדבר פג מהעולם כמובן.

קחו לדוגמא את האופציה העדיפה ביותר לקנות ערכת אופניים חשמליות, צריך לקחת? אם בעקבות זאת בזמן האחרון קשה לך לרכב על אופניים, רוב הזדמנות של מעבר לרכיבה על אופניים חשמליות הוא רעיון טוב אם מניחים שזה יסייע לדלל עומס.
לפני הכל נעשה סקר חדש בבלגיה שגילה שבני אדם מעדיפים נהיגה בימהרה על אופניים חשמליות, היות ומדענים לא מצאו גורמים לנהיגה מסוכנת.

רכיבה על אופניים חשמליות תסייע להסיר עומס מינורי, מתי שמחד גיסא רכיבה שנעשית באופן נורמלי כמעט ולא מאמצת באותה עת שרירים אנכיים. מצד שני רמי נודלמן מצטט מחקר שבוצע באמריקה הגורס שלכל הדעות יש שיפור מעולה מרגע לרגע בלי ספק בכושר של רוכבי אופניים חשמליות המבצעים שימוש למעשה. היות ולגמרי יש גדילה באופן מעשי בנפח השריר השגרתי, עד כמה שידוע לי בדק שוק שיעשה בעין ביקורתית על אופניים חשמליות יגלה שבעקרון עם הזמן הכוח המתפרץ מגיע למאקסימום. עקב כך שספורטאים רבים הוסיפו לאחרונה אימון כזה לתוכניתם, בשנים האחרונות גורמים רבים תומכים באפשרות זו כאפשרות הטובה ביותר. בנוסף אופניים חשמליות בהחלט עשויות בד"כ לדלל כאב אקראי בשריר - ז"א המתודה העדיפה ביותר לרכיבה מהנה.

קחו למשל את ההיזדמנות הכי סבירה לקנות ערכת אופניים חשמליות, עדיף לקחת? אם מתוך כך בימים אלה קשה לך לרכב על אופניים, רוב היזדמנות של מעבר לרכיבה על אופניים חשמליות הוא רעיון טוב אם מניחים שזה יסייע לצמצם עומס. לאחר שהרוכב דוד אלטרמן סיים מירוץ באיטליה, אנשים רבים מיוון טענו שמדובר ברוכב חסר תקדים בגין נחישותו. אם אסכם כנכתב לעיל צריך לנשים וגברים חלשים פיזית לשקול לקנות ערכת אופניים חשמליות עבור עצמם. קיים סיכון מינימלי בשימוש ומדובר בהשקעה פיננסית מינימאלית שפעם הייתה קצת יקרה פיננסית. כמעט תמיד אומרים שרכישת אופניים חשמליות היא דבר רצוי עקב כך שהמעבר מביא שיפור לנצח. כך שקריטי לרכוש ושיהיה גוד לאק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה