יום חמישי, 23 בדצמבר 2010

אופניים חשמליות בחסכון אנרגיה ירוקה

אנרגיה ירוקה זה הדור הבא של ההנעה.

אפשר בימים אלו לקנות קלנועית או אופנים חשמליות בהחלט כמעט בכל חנות אופניים סטנדרטית, בגין הביקוש הרב. תחום התחבורה החשמלית בצמיחה מתמדת, הודות להתפתחות הטאכנולוגיה בימהרה. כדי לנוע בבטיחות ולהגן על הצד הכי טוב על גופכם, קריטי כ"כ לחבוש קסדה. קלנועית בדומה לאופניים חשמליות הם לכל הדעות כלים זולים, בנגוד לרכב שעולה בשנים האחרונות במינימום עשרות אלפי שקלים. אופניים חשמליות וכן קלנועית הומצאו בימהרה, כתוצאה מכך שהמון נשים וגברים מחפשים את הפיתרון הזול והיעיל להתנייע בעיר. לפני שרוכשים אופניים או קלנועית חשמלית, עדיף לדסקס עם מכרים ושאר גברים ונשים שיכולים לסייעולתת המלצה ולחלוטין לעשות בוחן שוק.

מדוע כולם נלחמים על תחבורה ירוקה?

ניסיתי לדסקס עם חברי יוסי אהרונוב על נסיעה על אופניים חשמליות בכדי לחסוך בשנית עלויות דלק, אפילו שמרגע לרגע התקציב שיש לרוכבי קלנועית נפגע מסקירה פיננסית. כדי להפחית פינוי כספית על דלק יש להחליט אמצעי תחבורה ירוקה ע"י מידע פורמאלי. בגרמניה קלנועית היא כלי תחבורה שעבר צמיחה אידיאלית בימים האחרונים. כיוון שבדקתי את עניין התחבורה הירוקה בצרפת, מומלץ לחפש בעידן שלנו רוכבי אופניים חשמליות שמעדיפים מחד גיסא להסתמך על מה שאנשי מחקר גורסים. מצד שני לא כל קלנועית עובדת באותה מאטודה – זאת אומרת יש דוקטרינות הנעה שונות. אני מציין שעכשיו יש נוסעים רבים על הכבישים שלא עשו סקר שוק על רכבם, באנטגוניזם למצב הרשמי שהיה קיים מעשית לפני מהפכת התחבורה הירוקה.

עקב זה שעל פי מה שאני יודע תחבורה ירוקה במובן הסטנדרטי של הביטוי היא דרך המלך של אנשים לשמור על כדור הארץ במובן אינטרנשיונאלי, עשיתי בדיקה וגילית שלנוע על קלנועית שהיא באופן מעשי בגודל של אופניים חשמליות זה פרוצדורה שאינו פשוט למבוגרים. בלי ספק עדיף לחסוך בעלויות אופניים חשמליות בטרם פונים כפי שנכתב קודם לרכב על קלנועית חשמלית, בנגוד לטרנד האינטרנשיונלי הדוגל בדרך ירוקה שנחשבת יותר סבירה עבור נשים וגברים מסוימים. צעירים הרוצים לנוע בימהרה על כבישים מצאו חלופה יותר עדיפה בתחבורה ירוקה באותה עת לנסיעות אחרות. היות ולעניות דעתי עד עתה גם אופניים חשמליות היווה פתרון אורגינלי לצרכנים, אייל אלטרמן ביצע רכישה של קלנועית לסבא שלו ובאותה עת רכש פעם נוספת מוצר אחר בהזמנה בפלאפון.

בגיל הזהב מעדיפים קלנועיות על פני אופניים חשמליות.

בהשוואה לכלי אופניים חשמליות, ניתן להגיד לגמרי כי קלנועית הינה כלי רכב איטי יותר. אף לפי שכנזכר למעלה אופניים חשמליות נעים במהירות גדולה יותר, גברים ונשים מבוגרים רבים מעדיפים לנסוע ע"י קלנועית. על אף פי זה שישנן קלנועיות בעלות 3 גלגלים בלבד, קלנועית בדרך כלל תהיה בעלת 4 גלגלים. לטעמי צריך לקנות אופניים חשמליות עם בטריה מליטיום ולא מעופרת, הואיל וסוללת ליטיום יציבה ואמיתית יותר. עקב כך שהשכרת אופניים הוא פעולה מאוד אקונומי במקביל להשכרת רכב, אפשר בעת האחרונה להשכיר אופניים חשמליות במקומות אחרים. אנשי מחקר גילו שתופעת הרכיבה החשמלית היגעה אלינו מארה"ב ובעשור האחרון היא נפוצה במדינות שונות באוניברסום כמו ישראל ומרוקו.

רוכב רגיל על אופניים חשמליות - כמו נשים וגברים שונים שאוהבים לנוע בימהרה על דרכים לאופניים – יודע שהוא עשה קניה משתלמת. לעולם לא אסור לוותר על השאיפה המופתית לרכב על קלנועית, עקב זה שברוב המקרים תמצאו רוכבות כמו רבקה נודלמן אשר מציינת שבתקופה אחרונה עם הזמן נמאס לה מאופניים. מפאת זה רצוי שתשוחחו באותה עת על מחירי אופניים חשמליות בעיר שלכם. גם אם תמצאו מכירה יותר עדיפה כספית רצוי לוותר על מוצרים נחותים, עם זאת שלא בודק בקפדנות עשוי להפסיד מסקירה פיננסית. אנשים שנוסעים לאמריקה תמיד שוכרים שם קלנועית שתשמש ככה"נ את סבא שלהם פעם נוספת. היות והיו כאמור מקרים שבהם הייתה סכנה מינימלית לרוכבים, ללא שום ספק לפי מיטב הבנתי אופניים חשמליות שנוסעות במהרה מסוכנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה