יום שני, 20 בדצמבר 2010

אופניים חשמליות הוא מוצר ששווה לקנות

מגוון קלנועיות, סבא שלי אוהב לרכב!

הודות לכך שאופניים במונעים ע"י חשמל חסכוניים ובעלי מהירות גבוהה, לאחרונה קיימים המון גברים ונשים אשר נוסעים לכל מקום ובכל היזדמנות ע"י אופניים חשמליות. אין ספק שלאנשים מבוגרים יותר מומלץ להתנייד באמצעות קלנועית חשמלית, הואיל וזהו כלי תחבורה איטי ובטוח יותר ברוב המקרים. בגלל חסכון ועמידות לטווח ארוך, עדיף לעשות בחינה מעמיקה של השוק ולבדוק היטב איזה דגם של אופניים חשמליות נכון לקנות. כאמור יש המון סיבות למה רצוי לנסוע לעבודה או ללימודים על-ידי אופניים חשמליים או קלנועית למשל, כלי איתן, חסכוני מבחינה כלכלית, מינורי ונוח לשימוש, וכן איתן לאורך המון זמן.

ניתן בימים אלו לקנות קלנועית או אופנים חשמליות ללא שום ספק כמעט בכל חנות אופניים שגרתית, בזכות הביקוש הרב. תחום התחבורה החשמלית בגדילה מתמדת, הודות להתפתחות הטכנולוגיה במהירות. כדי להתנייע בבטיחות ולשמור על הצד הכי טוב על גופכם, צריך מאוד לחבוש קסדה.

עלות תועלת של רכיבה על אופניים חשמליות.


קלנועית במקביל לאופניים חשמליות הם ללא ספק כלים זולים, באנטגוניזם לרכב שעולה בעת האחרונה במינימום עשרות אלפי ?בעקבות זאת שהמון נשים וגברים מחפשים את הפתרון הזול והיעיל להתנייע בעיר, אופניים חשמליות וכן קלנועית הומצאו בימהרה. לפני שרוכשים אופניים או קלנועית חשמלית, חשוב לדסקס עם מכרים ושאר גברים ונשים שיכולים לסייעולתת המלצה ולכל הדעות לבצע בדק שוק.

אפשר לגרוס ללא ספק כי קלנועית הינה כלי רכב איטי יותר, בדומה לכלי אופניים חשמליות. גברים ונשים מבוגרים רבים מעדיפים לנסוע באמצעות קלנועית, אף לפי שכפי שהוזכר אופניים חשמליות נעים בזריזות גדולה יותר. קלנועית ברוב המקרים תהיה בעלת 4 גלגלים, על אף פי זה שקיימות קלנועיות בעלות 3 גלגלים בלבד. מפני שסוללת ליטיום יציבה ואמינה יותר, לטעמי חשוב לקנות אופניים חשמליות עם סוללה מליטיום ולא מעופרת. ניתן לאחרונה להשכיר אופניים חשמליות באזורים שונים, היות והשכרת אופניים הוא הליך ממש אקונומי במקביל להשכרת רכב. מדענים גילו שתופעת הרכיבה החשמלית היגעה אלינו מארה"ב ובזמן האחרון היא שכיחה בארצות נפרדות באוניברסום כמו יוון ובלגיה.

קלנועית או אופניים חשמליות.


רוכב נורמלי על אופניים חשמליות - כמו גברים ונשים אחרים שאוהבים להתנייע במהרה על דרכים לאופניים – יודע שהוא ביצע קניה משתלמת. עקב כך שבדרך כלל תמצאו רוכבות כמו ברוריה שטראוס אשר מציינת שבתקופה אחרונה במהלך השנים נמאס לה מאופניים, אף פעם לא אסור לוותר על השאיפה האופטימלית לרכב על קלנועית. בגין זה צריך שתשוחחו באותו זמן על מחירי אופניים חשמליות בעיר שלכם. גם אם תמצאו מכירה טובה יותר פיננסית צריך לוותר על מוצרים נחותים, למרות שלא בודק בביקורתיות עשוי להפסיד מבחינה כספית. אנשים שנוסעים לרוסיה תמיד שוכרים שם קלנועית שתשמש רוב הסיכויים את סבא שלהם שוב. לגמרי לפי מיטב הבנתי אופניים חשמליות שנוסעות בימהרה מסוכנות, עקב זה שהיו כפי שנכתב קודם מקרים שבהם הייתה סכנה מינימאלית לרוכבים.

למרות שמדקה לדקה התקציב שיש לרוכבי קלנועית נפגע מבדיקה כלכלית, ניסיתי לדסקס עם חברי עודד כהן על נסיעה על אופניים חשמליות כדי לחסוך בשנית עלויות דלק. על מנת להפחית פינוי כספית על דלק יש לבחור אמצעי תחבורה ירוקה ע"י מידע פורמלי. ביוון קלנועית היא כלי תחבורה שעבר גדילה אופטימלית בעשור האחרון. קריטי לחפש בתקופה שלנו רוכבי אופניים חשמליות שמעדיפים מהצד האחד להסתמך על מה שמדענים אומרים, עקב כך שבדקתי את עניין התחבורה הירוקה באוקראינה. אך למעשה לא כל קלנועית עובדת באותה דוקטרינה – זאת אומרת יש מאתודות הנעה שונות. אני אומר שבדקה זו יש נוסעים רבים על הכבישים שלא עשו סקר שוק על רכבם, באנטגוניזם למצב הפורמלי שהיה קיים מעשית לפני מהפכת התחבורה הירוקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה