יום שלישי, 4 בינואר 2011

כתבה נוספת על אופניים חשמליות

חווית כביש משופרת לרוכבי אופניים חשמליות.

הודות לכך שאופניים במונעים ע"י חשמל חסכוניים ובעלי מהירות גבוהה, בעת האחרונה קיימים הרבה בני אדם אשר נוסעים לכל אזור ובכל אופציה על-ידי אופניים חשמליות. אין ספק שלאנשים מבוגרים יותר קריטי לזוז ע"י קלנועית חשמלית, משום שזהו כלי תחבורה איטי ובטוח יותר ברוב המקרים. כדאי לעשות בוחן שוק ולוודא היטב איזה דגם של אופניים חשמליות נכון לקנות, מחמת חיסכון ועמידות לטווח ארוך. כנזכר למעלה יש הרבה סיבות למה כדאי לנסוע לעבודה או ללימודים בעזרת אופניים חשמליים או קלנועית לדוגמה, כלי איתן, חסכוני מבדיקה פיננסית, קטן ונוח לשימוש, וכן יציב לאורך הרבה זמן.

עקב כך שלמיטב ידיעתי תחבורה ירוקה במובן השגרתי של הביטוי היא דרך המלך של גברים ונשים להגן על כדור הארץ במובן בינלאמי, עשיתי בדיקה וגילית שלהתנייע על קלנועית שהיא עקרונית בגודל של אופניים חשמליות זה פרוצדורה שאינו פשוט למבוגרים. ללא ספק עדיף לחסוך בעלויות אופניים חשמליות לפני שפונים כנזכר למעלה לרכב על קלנועית חשמלית, בניגוד לטרנד האוניברסלי הדוגל בדרך ירוקה שנחשבת יותר טובה עבור בני אדם מסוימים. צעירים הרוצים לנוע בימהרה על כבישים מצאו ברירה סבירה יותר בתחבורה ירוקה במקביל לנסיעות נפרדות. עקב כך שלטעמי עד עתה גם אופניים חשמליות היווה פיתרון מקורי לצרכנים, שלמה בייסקי עשה קניה של קלנועית לסבא שלו ובאותה עת רכש פעם נוספת מוצר אחר בהזמנה במכשיר נייד.

אין בושה בלרכב על אופניים חשמליות בלב תל-אביב.

אפשר לומר ללא ספק כי קלנועית הינה כלי רכב איטי יותר, במקביל לכלי אופניים חשמליות. בני אדם מבוגרים רבים מעדיפים לנסוע בעזרת קלנועית, אף על פי שכמו שהוזכר קודם לכן אופניים חשמליות נעים במהירות גדולה יותר. על אף פי זה שקיימות קלנועיות בעלות 3 גלגלים בלבד, קלנועית בד"כ תהיה בעלת 4 גלגלים. לפי מיטב הבנתי חשוב לקנות אופניים חשמליות עם סוללה מליטיום ולא מעופרת, מכיוון שסוללת ליטיום חזקה ואורגינאלית יותר. אפשר בשנים האחרונות להשכיר אופניים חשמליות באזורים שונים, כיוון שהשכרת אופניים הוא פרוצדורה נורא אקונומי במקביל להשכרת רכב. חוקרים גילו שתופעת הרכיבה החשמלית היגעה אלינו מארה"ב ובתקופה האחרונה היא שכיחה בארצות נפרדות באוניברסום כמו קנדה ושוויץ.

אף על פי שמדקה לדקה התקציב שיש לרוכבי קלנועית נפגע מבחינה כלכלית, ניסיתי לדסקס עם חברי אמנון אודסר על נסיעה על אופניים חשמליות בשביל לחסוך עוד פעם עלויות דלק. כדי לדלל הוצאה כלכלית על דלק יש להחליט אמצעי תחבורה ירוקה באמצעות מידע פורמאלי. בארגנטינה קלנועית היא כלי תחבורה שעבר גדילה מיטבית בימים האחרונים.

קלנועית היא כלי התחבורה של העשור החדש!

רצוי לחפש בעידן שלנו רוכבי אופניים חשמליות שמעדיפים מחד גיסא להסתמך על מה שאנשי מחקר מרבים לטעון, עקב זה שבחנתי את עניין התחבורה הירוקה במרוקו. מצד שני לא כל קלנועית עובדת באותה מאתודה – זאת אומרת יש דוקטרינות הנעה שונות. אני גורס שכרגע יש נוסעים רבים על הכבישים שלא עשו בדיקה מעמיקה של השוק על רכבם, בניגוד למצב הפורמלי שהיה קיים באופן מעשי לפני מהפכת התחבורה הירוקה.

רוכב סטנדרטי על אופניים חשמליות - כמו אנשים אחרים שאוהבים להתנייד בלהט על דרכים לאופניים – יודע שהוא ביצע קניה משתלמת. עקב זה שבדר"כ תמצאו רוכבות כמו ריקי שטראוס אשר גורסת שבתקופה אחרונה עם הזמן נמאס לה מאופניים, לעולם לא אסור לוותר על המטרה האולטימטיבית לרכב על קלנועית. בגלל זה מומלץ שתשוחחו באותו זמן על מחירי אופניים חשמליות בעיר שלכם. על אף זה שלא בודק בדיקדוק עשוי להפסיד מסקירה כלכלית, גם אם תמצאו מכירה יותר טובה כלכלית מומלץ לוותר על מוצרים נחותים. אנשים שנוסעים לבלגיה תמיד שוכרים שם קלנועית שתשמש כנראה את סבא שלהם שוב. עקב זה שהיו כנזכר לעיל מקרים שבהם הייתה סכנה מינימלית לרוכבים, בהחלט על פי מה שאני יודע אופניים חשמליות שנוסעות בזריזות מסוכנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה